Schweiz - Finland

Forum: Allmänt hockeysnack

Lira

2 kommentarer i tråden.

Kommentarer

Första svar i utdraget: Lira, Lira

Lira

Har ni hör talas om ”peer kille”, 🤣 Finnarna svarar upp, Vm’s klart bästa match så här lång i mitt tycke 🤘😎

Lira

Mm, där ”satt den sa flickan” , vi får Schweiz, gonatt Tre Kronor, nu möter vi något som denna uppsättning av landslag aldrig mött, kvällens match mot Finland var riktigt, riktigt bra… Lycka till 🤘😊

Då det inte går att öppna matchtråden på sedvanligt sätt så gör jag det såhär istället 😳😉 Grymt tempo, tänker på hur fan vi ska kunna matcha detta tempo, kommer inte hända som jag ser det, både Schweiz & Finland är alldeles för bra, tror vi kommer bli förnedrade tyvärr, tror oxå att Schweiz vinner denna match även om finnarna precis gjorde 2-1 🤘😅

Öppna tråden i forumet